czwartek, 29 czerwca 2017

Letni koktajl kokosowo-truskawkowy


Banalnie prosty a przy tym mega smaczny! Idealny na obecne upały.
Sezon na nasze pyszne truskawki jest zdecydowanie zbyt krótki,
więc trzeba go wykorzystać jak najbardziej się da.
Oprócz zajadania się nimi prosto z koszyka, uwielbiam je we wszelkiego rodzaju koktajlach.
Można łączyć je z przeróżnymi, sezonowymi owocami z gwarancją,
że taki orzeźwiający napój zawsze wyjdzie pyszny :)
A Wy jakie owocowe połączenie lubicie? :)



Składniki:

200 g truskawek
szklanka mleka kokosowego
banan
1,5 łyżki miodu


Wykonanie:

Truskawki umyć, usunąć szypułki i przełożyć do blendera.
Do truskawek dodać mleko, banana oraz miód i wszystko dokładnie zmiksować.




9 komentarzy:

  1. Pysznie wyglada :) na taki koktajl miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bardzo chętnie się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banan i truskawki to moje ulubione połączenie. A z mlekiem kokosowym to już niebo <3 Chętnie wproszę się na szklaneczkę koktajlu, ale dla mnie bez miodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo w gębie!
      Miód to dodatek opcjonalny, mam w rodzinie osoby które koniecznie muszą sobie dosłodzić taki koktajl, choć sam w sobie jest już idealny ^_^

      Usuń
  4. Musi wybornie smakować ja też robiłam koktajl ale z arbuza i winogron zapraszam http://moje-wyroby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki z kokosem łączą się wręcz idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, świetne połączenie truskawki i kokos :)

    OdpowiedzUsuń