środa, 22 marca 2017

Jaglany deser bounty


Chyba wpadłam w kokosowy szał!
Po pysznych, kokosowych batonikach bounty czas na równie smaczny deser.
Tym razem chrupiącą czekoladę, zastąpił puszysty mus na bazie kaszy jaglanej.
Wszystko jest "puszyste" a jednocześnie bardzo sycące- idealne także na śniadanie.
Lista składników nie zawiera żadnych nieprzyjemnych produktów,
dzięki czemu taki słoiczek spokojnie możemy zaliczyć do zdrowych deserów
i zajadać się nim bez wyrzutów sumienia.
Aż dziw, że kiedyś tak bardzo broniłam się przed kaszą jaglaną! ^_^



Składniki:
(na jedną dużą porcję lub dwie małe)

masa kokosowa:

50 g kaszy jaglanej
100 ml wody
125 ml mleka kokosowego
1,5 łyżki wiórków kokosowych
płaska łyżka ksylitolu

masa czekoladowa:

50 g kaszy jaglanej
100 ml wody
125 ml mleka kokosowego
50 g czekolady

Dodatkowo:

wiórki kokosowe
kilka plasterków banana
orzechy laskowe


Wykonanie:

Kaszę jaglaną dokładnie przepłukać pod bierzącą wodą.
Ugotować w wodzie do miękkości.
Jeśli gotujemy kaszę razem należy podzielić ją na dwie części.
Do jednej części dodać mleko kokosowe, wiórki oraz ksylitol
i dokładnie zblendować na gładką masę.
Do drugiej części dodać mleko z czekoladą roztopioną w kąpieli wodnej i także zblendować.
W słoiczku układać na przemian jasną i ciemną masę jaglaną.
Udekorować wiórkami kokosowymi, bananem i orzechami laskowymi.



16 komentarzy:

  1. zdecydowanie moje smaki, a do tego pięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda ten deser. Zjadłabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deserek pięknie wygląda :) Moje smaki, uwielbiam kaszę jaglaną i czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos wciąga, wiec nic dziwnego, że przepadłaś :D Deser świetny, na śniadanie też fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :D Świetny o każdej porze dnia :))

      Usuń
  5. Kuszący! Uwielbiam jaglankę :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłodniałam. Muszę koniecznie spróbować, uwielbiam kokos:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy ogromną słabość do takich słoiczkowych deserów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokos uwielbiam. Deser prezentuj się świetnie i na pewno tak smakuje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmmm skradl moje serce Uwielbiam tego typu slodkosci Rewelacja Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow, uwielbiam desery z kaszy jaglanej, chociaż ten twój wcale nie wygląda jakby był z kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię na pewno bo mam w domu wielbicieli kaszy jaglanej a w takiej wersji jeszcze nie podawałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że po moim pierwszym nieudanym razie z kaszą jaglaną całkiem się do niej nie zniechęciłam. Nie wybaczyłabym sobie, że omijają mnie takie pyszności z jej udziałem ^_^
      Wypróbuj koniecznie! Pozdrawiam :)

      Usuń