Batoniki Bounty


Czy są tutaj jacyś miłośnicy popularnych, kokosowych batoników?
Gwarantuję, że ten przepis skradnie Wasze podniebienia :)
Intensywny, kokosowy smak oblany pyszną czekoladą. Pycha!
Wielbiciele słodkości mogą być odrobinę zawiedzeni, gdyż mój przepis
nie zawiera cukru, jednak śmiało można dodać do niego
łyżkę ksylitolu, bądź oblać batoniki mleczną czekoladą.
Szybko, smacznie i do tego zdrowo!



Składniki:

200 g wiórków kokosowych
150 ml mleczka kokosowego (z puszki)
200 g czekolady


Wykonanie:

Wiórki kokosowe wsypać do dużej miski,
wlać mleczko kokosowe i całość wymieszać by składniki dobrze się połączyły.
Z masy formować podłużne batoniki, które schłodzić w lodówce najlepiej przez całą noc.

Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.
Schłodzone batoniki zamaczać w czekoladzie, odłożyć do lodówki by polewa stężała.
Resztą roztopionej czekolady polać batoniki tworząc paski.


Komentarze

  1. Świetny pomysł ;) osobiście bardzo lubię bounty!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie coś dla mnie. Pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie kokos, więc jestem na TAK :-) Wyglądają mega smacznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają rewelacyjnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze najbardziej lubiłyśmy wersję w ciemnej czekoladzie :D Pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to też moja ulubiona wersja :D

      Usuń
  6. uroczo się prezentują i do tego są 10 razy zdrowsze od tych sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama ostatnio takie robiła, były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo patrzenie na zdjęcia wywołuje ślinotok i burczenie w brzuchu! Uwielbiam domowe batoniki bounty. U mnie jednak z masą mlecznej czekolady - taki nałóg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ciemną czekoladę, nie mogłam dokonać innego wyboru ^_^

      Usuń
  9. Ale pyszności! Poproszę taki jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I nareszcie znalazłam przepis na te batoniki Jest prosty i do szybkiego ogarniecia Kopiuje do swojego notatnika Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że będą smakować :))

      Usuń
  11. Kiedy najlepiej i czym rozprowadzić tak ładnie i równomiernie czekoladę? W smaku wyszły pyszne tylko nie wyglądają tak estetycznie jak Twoje! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batoniki trzymałam przez całą noc w lodówce.
      Następnie ułożyłam je na kratce pod którą podłożyłam talerzyk. Wylewałam czekoladę na batoniki by swobodnie z nich spływała ( czekoladę która spłynęła na talerzyk mogłam ponownie wykorzystać). Po schłodzeniu posmarowałam czekoladą spód batoników i ponownie wsadziłam do lodówki :)
      Cieszę się, że smakowały! ^_^

      Usuń
  12. Wyglądają lepiej niż oryginał. Miałam w dalszych planach, ale chyba zrobię szybciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez cukru, ale na pewno i tak przepyszne! Muszę zrobić, ciekawe, jak wyjdą z czekoladą 90% kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie im większa zawartość kakao tym lepsze! ^_^

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty