niedziela, 27 listopada 2016

Fit trufelki kokosowo-bananowe


Lubicie kokos?
Jeśli tak, to dla wszystkich jego wielbicieli mam kolejny super szybki przepis,
do którego przygotowania potrzebujecie tylko dwóch składników. 
Pyszne kokosowe trufelki.
Zrobicie je w niecałe 10 minut! A znikną ze stołu jeszcze szybciej :)
(Polecam zrobić z podwójnej porcji :P)
Czyż nie przyjemnie jest zacząć tydzień z takimi zdrowymi słodkościami? :)



Składniki:
(na 10-12 sztuk)

2 banany (nie za bardzo dojrzałe)
1 1/3 szklanki zmielonego kokosu
łyżka soku z cytryny

Dodatkowo:

3 łyżki wiórków kokosowych


Wykonanie:

Banany rozgnieść widelcem (nie blendować gdyż masa będzie za rzadka).
Dodać sok z cytryny i zmielone wiórki kokosowe, dokładnie wymieszać.
Z masy formować niewielkie kuleczki, które obtaczać z wierzchu w wiórkach kokosowych.
Przechowywać w lodówce.



18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Ja sama nie pomyślałabym, że można zrobić takie kuleczki (które często robię podobne) z banana! Z pewnością by mi zasmakowały, jako wielbicielce tego owocu i kokosa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kokos więc biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kokos więc idealne dla mnie ale jaki śliczny kubeczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu kiedy go zobaczyłam, wiedziałam, że muszę go mieć :P

      Usuń
  4. Proste, a pyszne:) w sam do zdrowego podjadania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu cudowne :-) porywam do herbatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne. :-) Pycha! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie proste, a takie pięknie i z pewnością pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytryna szczególnie musiała fajnie przełamać słodycz banana :D Pycha:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie proste, a jak ucieszy :) i dzieci z chęcią by zjadły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam desery z kokosem! Przepis wygląda na łatwy dlatego na pewno skorzystam i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I naprawdę taki jest :) Szybkie i łatwe desery są najlepsze :)

      Usuń
  11. lubię kokos i lubię takie maleństwa:)
    śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń