sobota, 8 października 2016

Koktajl z buraka z owocami leśnymi


Przez ostatnie dni za oknami szaro, deszczowo i zimno,
dlatego dzisiaj proponuję Wam pyszną bombę witaminową.
KOKTAJL Z BURAKA!
Pyszny, zdrowy o zachwycającym kolorze.
Świetnie sprawdzi się na śniadanie, podwieczorek a nawet na deser.
Lekki ale sycący. Idealny dla osób dbających o dietę.
Ja pokochałam jego smak, głównie przez wzgląd na maliny.
W porze jesiennej, na pewno nie raz zagości w moim menu :)



Składniki:
(na 400 ml koktajlu)

1 duży burak
200 g malin (mogą być mrożone)
średni banan

garść owoców leśnych


Wykonanie:

Buraka obrać, pokroić w plasterki i ugotować do miękkości.
Miękkiego buraka odcedzić, przełożyć do blendera

dodać rozmrożone maliny, banana i zmiksować.
Jeśli koktajl jest zbyt gęsty można dodać odrobinę wody.
Gotowy koktajl przelać do szklanki, wierzch posypać owocami.




7 komentarzy:

  1. Dobry na wzmocnienie - w taką pogodę bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze sobie mówimy, że musimy spróbować buraka w koktajlu ale jak już go kupimy to jakoś zawsze wyląduje on w naszej ulubionej zupie krem :P Smaka nam narobiłaś i to wielkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zupy krem a z buraka jeszcze nie próbowałam :P
      Będzie następna w kolejce :D

      Usuń
  3. Coś dla mnie, uwielbiam czerwone buraki, bo zdrowe są. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam coś dla mnie skorzystam zapraszam na blog pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń