poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Jaglany pudding z malinowym musem (bez cukru)


Kasza jaglana jest znakomitym źródłem energii,
dlatego poranek to czas idealny by sięgnąć po posiłek z jej udziałem.
Można wykorzystać ją do dań na słodko jak i na słono.
Jak już wiecie królują u mnie śniadania słodkie, więc tym bardziej teraz,
gdy świeże owoce są najsmaczniejsze, połączyłam kaszę z pysznymi malinami.
Porcja takiego puddingu to znakomita alternatywa dla owsianek.
Zdrowy, smaczny i bez dodatku cukru!



Składniki:
(na 1 porcję)

Budyń:

4 łyżki kaszy jaglanej
szklanka mleka kokosowego

Mus malinowy:

garść malin+ kilka do dekoracji
łyżeczka miodu (jeśli używamy malin mrożonych)


Wykonanie:

Kaszę jaglaną namoczyć w wodzie z sokiem z cytryny przez 30 minut.
Następnie wypłukać ją dokładnie pod bieżącą wodą.

Przełożyć do garnka, zalać mlekiem i gotować do miękkości.
Gotową kaszę przełożyć do blendera i zmiksować na gładko.
(jeśli masa jest zbyt gęsta można dodać odrobinę mleka)
Maliny zmiksować.
Jeśli maliny są mrożone dodać łyżeczkę miodu i ponownie zmiksować.
Na dno pucharków wyłożyć jaglany budyń, przykryć musem malinowym.
Wierzch udekorować malinami.

16 komentarzy:

  1. Jaj! Wygląda fantastycznie! Gdyby ktoś taki pucharek podstawił mi pod nos :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste a jak urzekające połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny deser :-) prawdziwa poezja smaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę taka szklaneczkę - wygląda na mocno malinowy i kremowy, coś pysznego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jadłyśmy dzisiaj prawie taki sam deserek. Pysznie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie i przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bajecznie. Osobiście nie jesteśmy przekonane do kaszy jaglanej na słodko, ale w połączeniu z kokosem i malinami, byłyby na to bardzo duże szanse. ;) Pozdrwaiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze podejście do kaszy jaglanej i niewiedza co do jej gorzkiego smaku spowodowało, że myślałam, że już nigdy się do niej przekonam. Jednak kilka prób i jestem w niej zakochana :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Mniam mniam mniam! Wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smaczne!;-) właśnie zjadłam!

    OdpowiedzUsuń