niedziela, 31 lipca 2016

Odchudzone tiramisu z borówkami


Deser na śniadanie?
Czyż to nie jest świetny pomysł by idealnie zacząć dzień?
Zwłaszcza że nawet ci, którzy właśnie są na diecie mogą z niego skorzystać.
Odchudzona wersja tiramisu i do tego z borówkami skradnie podniebienie każdego
(chyba, że ktoś nie lubi borówek:))
Jego przygotowanie nie zajmuje więcej niż 20 minut,
sprawdzi się świetnie na drugie śniadanie, deser a nawet podwieczorek.
Czego chcieć więcej?
Ja już jestem jego fanką :)



Składniki:

140 g pełnoziarnistych ciasteczek
150 g borówek
180 g jogurtu naturalnego
miód (niekoniecznie)


Wykonanie:

Ciasteczka rozdrobnić.
Borówki umyć i osuszyć.
Jeśli słodycz ciasteczek nam nie wystarcza do jogurtu dodać miód i wymieszać.
Na dnie szklanki wyłożyć pokruszone ciasteczka,
przykryć jogurtem i posypać borówkami.
Rozłożyć kolejną warstwę ciasteczek, jogurtu i borówek.
Wierzch posypać resztą ciasteczek.
Udekorować listkami mięty.


6 komentarzy:

  1. I nie ma w sobie kawy! :D Dla nas idealne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jednak nasączyła te ciastka kawą - dla mnie jest dobra każda okazja do jej przemycenia, bo P. jak widzi, że ją piję, to mi ją zabiera i tylko grozi palcem :D Tak czy siak deser przepyszny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej pan P. byłby zadowolony, że nie ma dodatku kawy :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śniadanie w sam raz dla mnie. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami robię taki deser dla dzieci, z różnymi owocami :-) jest pyszny :-)

    OdpowiedzUsuń