wtorek, 2 czerwca 2015

Pieczona owsianka z truskawkami


Szczerze mówiąc nie bardzo przepadam za owsianką. Nie przypadła mi do gustu jej konsystencja. 
O wiele bardziej wolę miskę domowej granoli z jogurtem naturalnym i świeżymi owocami.
Jednak ta zapiekana owsianka nie była taka zła. Najbardziej smakowały mi przypieczone brzegi, i te truskawki..
Zdrowe śniadanie dające dawkę energii. Osobom które nie wyobrażają sobie poranka bez owsianki na pewno zasmakuje ;)



Składniki:

2/3 szklanki płatków owsianych
szklanka wody 
łyżka miodu
kilka truskawek
mała garść płatków migdałowych

Wykonanie:

Płatki owsiane zalać gorącą wodą i odstawić na całą noc.
Naczynie ceramiczne posmarować masłem i posypać bułką tartą.
Piekarnik nagrzać do temperatury 180 stopni.
Do owsianki dodać miód, i pokrojone truskawki.
Całość Wymieszać i przełożyć do foremki.
Wierzch posypać płatkami migdałowymi. 
Zapiekać w piekarniku przez 20 minut.

9 komentarzy:

  1. takie śniadanie z chęcią zjadłabym jutro rano!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro wypróbowuje ten przepis ! Ależ on mi się spodobał :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! takie proste,a takie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypieczone rogi to też u nas zawsze towar rozchwytywany na samym początku xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach,przeciez ja tez lubie takie owsianki:)musze zrobic koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń