poniedziałek, 8 grudnia 2014

Brownie z truskawkami


Ciasto typu brownie jest teraz bardzo popularne i aż dziw, że robiłam je po raz pierwszy :)
Ma świetną konsystencję i jest mega czekoladowe.
Dodałam truskawki, ale bez nich ciasto byłoby tak samo smaczne.




Składniki:




Ciasto:

150 g gorzkiej czekolady 60%
100 g masła
150 g cukru pudru
2 jajka
60 g mąki tortowej
100 g truskawek



Wykonanie:

Czekoladę z masłem roztopić w kąpieli wodnej, ostudzić.
Żółtka z cukrem utrzeć do białości. Dodać czekoladę, mąkę i delikatnie wymieszać. Gotową masę przelać do formy o wymiarach 20x25 cm wyłożonej papierem do pieczenia. Truskawki przekroić na połówki, rozłożyć na cieście.
Piec w 180 stopniach przez 35 minut. Zostawić w zamkniętym piekarniku na 5 minut.

12 komentarzy:

  1. mmm prawdziwe, gliniaste brownie... cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to pysznie wygląda, ja już czuję jak obłędnie smakuje, i truskawy do tego . Mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie z dodatkiem truskawek bardzo sie podoba :D porywam kawałek, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, brownie idealne, a truskawki... Już za nimi tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, mrożone owoce to niestety nie to samo :)

      Usuń
  5. Truskawki bardzo ożywiły to ciasto, musiało nie źle smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie wygląda! I mimo że w sobotę również piekłam, mam chęć na kawałek Twojego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam brownie! Z dodatkiem truskawek będzie w planach na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale maszświetnego bloga, baaaardzo mi się podoba :) serio, przydał mi do gustu jak mało który! brownie uwielbiam, kocham, zjem całe na jeden raz!
    Pozdrawiam,
    https://cukierkowegotowanie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń