poniedziałek, 6 października 2014

Kokosowy sernik z czekoladą



Kolejna odsłona sernika. Tym razem postanowiłam połączyć go z kokosem, nadając mu smak popularnych batoników.

Ciężka, wilgotna masa z mnóstwem kokosu, oblana mleczną czekoladą - czego chcieć więcej :)


Składniki: 



Masa:

800 g chudego twarogu
4 jajka
1,5 szklanki cukru pudru
szklanka mleczka kokosowego
szklanka wiórków kokosowych
2 łyżki mąki ziemniaczanej



Polewa:

40 g mlecznej czekolady
40 g masła



Wykonanie:

Ser zmielić dwukrotnie.
Żółtka utrzeć z cukrem na puch. Dodawać po łyżce twarogu, następnie mleczko kokosowe i mąkę.
Na koniec wsypać kokos i pianę z białek, wymieszać.
Masę przelać do tortownicy o średnicy 24 cm wysmarowanej masłem i posypanej bułką tartą.
Piec w temperaturze 175 stopni przez 1 godzinę.
Włożyć na noc do lodówki.
Czekoladę z masłem roztopić w kąpieli wodnej. Gotową polewą posmarować wierzch sernika.

5 komentarzy:

  1. Byloby nam milo, gdybys zechcial go wpisac na Ptitchef.com, zeby mozna go bylo zaindeksowac.

    Ptitchef jest katalogiem, który pozycjonuje najlepsze kucharskie strony internetowe w sieci. Setki blogów juz sa na nim juz zapisane i korzystaja ze strony Ptitchef, zeby przedstawic swoje wlasne strony internetowe.

    Zeby zapisac sie na Ptitchef, wejdz na
    http://www.petitchef.pl/index.php?obj=myaccount_site&action=form

    lub na http://www.petitchef.pl i kliknij na « Dodaj swój blog-strone » w górnym pasku.

    Pozdrawiam

    Camelia
    Petitchef.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie! :) Ja bez kokosu żyć nie mogę, więc mam propozycję! - Dwa kawałki mojego z brzoskwiniami za jeden Twój z kokosem :) (coś czuję, że zadziałaby tak, że poszłabym do kuchni stworzyć jego podobiznę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią skusiłabym się na taki serniczek, także jestem za :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń