wtorek, 12 sierpnia 2014

Chrupiące gofry!


Ciepłe i chrupiące. Z bitą śmietaną, owocami lub polane czekoladą. GOFRY!! 

Możliwości podania jest mnóstwo, najważniejsze jest jednak ciasto. Ze swojego doświadczenia przekonałam się, że bez dobrego sprzętu trudno zrobić idealne gofry. 
Jednak już teraz jestem posiadaczką gofrownicy o dobrej mocy i z przyjemnością mogę delektować się tymi pysznościami:)


Przepis moje wypieki


Składniki:

2 jajka
2 szklanki mąki
2 szklanki mleka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru
1/3 szklanki oleju


Wykonanie:

Rozgrzać gofrownicę.
Oddzielić białka od żółtek i ubić na sztywną pianę. 
Żółtka i resztę składników zmiksować na gładką masę. 
Ubite białka delikatnie połączyć z ciastem.
Piec w gofrownicy na rumiano przez około 3-4 minuty
Podawać z ulubionym dodatkami.


4 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale mi gofry najbardziej smakują nad morzem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym jeść codziennie, niezależnie od miejsca :)

      Usuń
  2. Ale to wygląda ! <3


    www.wdziurawymkotle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń